poniedziałek, 1 marca 2021

Po drugiej stronie lustra

 

OpisPran na ogół niczym nie różniło się od setek innych miasteczek w Wirunie. Wszyscy zdawali się zapomnieć, jakie skrywało tajemnice, a nieliczni, którzy pamiętali, za wszelką cenę chcieli wyzbyć się tej wiedzy. Nikt już nie słuchał legend, więc te ucichły na przestrzeni wieków. 

Co jednak jeśli legendy ponownie zbudzą się do życia i same się o siebie upomną? Kusząc wizją wielkiego bogactwa, staną się realne dla pewnego młodzieńca, który zrobi wszystko, aby wyrwać się z nędzy. Nie spocznie nawet wtedy, gdy legendy okażą się najgorszym koszmarem, a na szali stanie życie jego i bliskiego mu przyjaciela. 



Ostrzeżenia: elementy nadprzyrodzone, przemoc, wulgaryzmy, sceny śmierci, opisy seksu
Gatunek: Fantastyka

Status: Nieskończone

Data publikacji: 30.03.2021 ????

Korekta: brak

Ograniczenia wiekowe: 18+

Spis treści:


9 komentarzy:

  1. Hej. Jak się cieszę że już do nas wracasz. Zapowiada się ciekawie. Pozdrawiam w.

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurcze, ale zmiana! Fantastyka 🤩 No, nie mogę się doczekać 🧡 🧡 🧡 Zdążyłam się stęsknić 😘

    OdpowiedzUsuń
  3. No, no, brzmi ciekawie. Będę czytać na pewno. Cieszę się, że tak szybko wróciłaś do nas z powrotem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to ja miałam już wyrzuty sumienia, że się tak długo nie odzywam ^^'

      Usuń
  4. Uuuu No nieźle, serio zresztą na ten czas chyba bardziej byłabym zaciekawiona w twoich pracach fantastyką hah, po prostu trudno mi teraz 'obczaić' realną sytuację, znaczy wiesz chodzi mi o to że tak jakby piszesz to w tych latach (chyba xd, bo nie wiem czy wcześniej zaczęłaś xx) , kiedy nie jest zbyt przyjemnie ( nie wiem czy mnie zrozumiałaś), więc nie mogę się do czekać hah, trzymaj się tam i powodzenia, bo czekamy z niecierpliwością :*, / MSatraish

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem, o czym mówisz! Na szczęście mam ten fart, że akcja Zop skończyła się na początku 2017 roku, więc bohaterowi mają jeszcze 3 lata względnego spokoju zanim wszystko stanie na głowie - będę wykorzystywać ten czas na kontynuację wątków niektórych bohaterów. Ale tak czy inaczej fantastyka będzie świetną odskocznią od naszej niezbyt przyjemnej rzeczywistości ^^'
      Dzięki za komentarze, zarówno tutaj jak i na wattpadzie, przykro mi, że oderwałam cię od spanka :'D <3

      Usuń
    2. Daj spokój hah, dla takich rzeczy warto nie spać xx, i tak to będzie mega fajną odskocznią od tego wszystkiego ;D / MS

      Usuń
  5. Hejka,
    kurcze, bardzo cieszę, że wracasz do nas z nowym tekstem i  to fantastyką...
    postaram się być na bieżąco z tym tekstem, wiem, że mam zaległe rozdziały do przeczytania (ale no cholercia brak czasu i no potym pocałunku Łukasz-Jerzy nie mogę się zmobilizować po prostu)
    weny, weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę że Twój styl będzie pasować do fantastyki i jestem mega podekscytowana tą znaną gatunku! Nowe postacie nową historia no po prostu zapowiada się cudny miesiąc 💕

    OdpowiedzUsuń